Citation/Eksport
Daugbjerg, P., & Sillasen, M. K. (2019). Hvordan skabes et godt naturfagdidaktisk laboratorium?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2019(2), 4. https://doi.org/10.7146/mona.v2019i2.114701
Resumé
Kommentar til Guldager, Auning og Steiner: “Hvordan påvirker naturfagslæreres undervisningstilgang elevers udvikling af undersøgelseskompetence frem mod den fælles naturfagsprøve?”, MONA 2019‑1.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Martin K. Sillasen, Ulla H. Linderoth, Tværfaglig undervisning i folkeskolens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Keld Nielsen, Martin K. Sillasen, Teknologisk dannelse: Hvorfor og hvad? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Lars Brian Krogh, Peer Daugbjerg, Fællesfagligheden til prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Lars Brian Krogh, Alexander Secher, Johanne Fyhn Elgaard, Peer Daugbjerg, Pigerne stikker af fra drengene i karakterer til den fællesfaglige prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Martin K. Sillasen, Keld Nielsen, Undervisning i teknologisk dannelse i læreruddannelsens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen, Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Peer Daugbjerg, Thorkild Pedersen, Torben Mikkelsen, Skole-virksomhedssamarbejde og den fællesfaglige undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Lars Krogh, Peer Daugbjerg, Evaluering af fællesfaglig problemløsning – med afsæt i en netbaseret SSI-case , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2021)
