Citation/Eksport
Goldbech, O. (2021). Sameksistens mellem to naturfaglige kompetencer. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2021(1), 4. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/125074
Resumé
Kommentar til Jørgen Løye Christiansen “Modeller og modellering i grundskolens naturfag”, MONA 2020 –3
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Sebastian Horst, Jens Dolin, Kjeld Bagger Laursen, Hanne Møller Andersen, Ole Goldbech, Tinne Hoff Kjeldsen, Matematik og naturfagene i Ny Nordisk Skole , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2012)
- Klaus Rasmussen, Ole Goldbech, ASTE-profil i den nye læreruddannelse , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2013)
- Ole Goldbech, Et par håndbøger for naturfagslærere , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2011)
- Ole Goldbech, Keld Nielsen, Udsigt til bedre læreruddannelse - Erfaringer fra to udviklingsprojekter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Ole Goldbech, Hvad skal en lærer kunne? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Ole Goldbech, Udvikling af faglærerteam , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2011)