Citation/Eksport
Nielsen, K., Sillasen, M., & Daugbjerg, P. (2017). Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). https://doi.org/10.7146/mona.v0i3.96872
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Tine Ejdrup, Martin Sillasen, Jesper Bremholm, Bettina Buch, Nyere trends i literacy i naturfagene – et internationalt review med inspiration fra fagspecifik literacy , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2025)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Martin K. Sillasen, Keld Nielsen, Undervisning i teknologisk dannelse i læreruddannelsens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Jens Dolin, Sebastian Horst, Keld Nielsen, Hvad er kvalitet i matematik- og naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen, Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Peer Daugbjerg, Thorkild Pedersen, Torben Mikkelsen, Skole-virksomhedssamarbejde og den fællesfaglige undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, En tiltrængt røst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Line Have Musaues, Jonas Ørbæk Hansen, Keld Nielsen, Computational thinking i matematik, naturfag og samfundsfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)
- Martin Sillasen, Scenariedidaktik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2022)
- Keld Nielsen, Sebastian Horst, Ny Nordisk Skole - hvad med naturfagene? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2012)
