Citation/Eksport
Nielsen, K., Sillasen, M., & Daugbjerg, P. (2017). Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/96872
Resumé
N/AMest læste artikler af samme forfatter(e)
- Keld Nielsen, Lykke Brogaard Bertel, Pernille Kaltoft, Martin Krabbe Sillasen, Behov for et tydeligt teknologibegreb – om teknologi og teknologisk dannelse i STEM , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2023)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen, Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Peer Daugbjerg, Thorkild Pedersen, Torben Mikkelsen, Skole-virksomhedssamarbejde og den fællesfaglige undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, En tiltrængt røst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Jens Dolin, Sebastian Horst, Keld Nielsen, Hvad er kvalitet i matematik- og naturfagsundervisning? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Martin Sillasen, Scenariedidaktik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2022)
- Line Have Musaues, Jonas Ørbæk Hansen, Keld Nielsen, Computational thinking i matematik, naturfag og samfundsfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)
- Keld Nielsen, Sebastian Horst, Ny Nordisk Skole - hvad med naturfagene? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2012)
- Lars Krogh, Peer Daugbjerg, Evaluering af fællesfaglig problemløsning – med afsæt i en netbaseret SSI-case , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2021)