Citation/Eksport
Sillasen, M., & Daugbjerg, P. (2023). Hvor mange STEM-kompetencer er der - og hvilke?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 23(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/136309
Resumé
Kommentar til Maria Møller: “Fra STEM-faglighed til STEM-kompetencer – et analytisk
greb for STEM-undervisningen i Danmark”, MONA, 2022(4).
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Lars Krogh, Peer Daugbjerg, Evaluering af fællesfaglig problemløsning – med afsæt i en netbaseret SSI-case , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2021)
- Peer Daugbjerg, Martin K. Sillasen, Hvordan skabes et godt naturfagdidaktisk laboratorium? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Teknologifilosofi, modus-2 viden og et forsømmeligt ministerium , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)
- Peer Daugbjerg, Folkeoplysning som kvalificering af teknologisk dannelse , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)