Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 32 (2022): Nærhed og nysgerrighed
Vol. 17 No. 32 (2022): Nærhed og nysgerrighed
Published:
2022-06-13
Full Issue
PDF (Dansk)
Manager
Nærhed og nysgerrighed
Lotte Dyhrberg O'Neill
1-2
PDF (Dansk)
Specialised article
Karrierekursen er sat – en undersøgelse af et projektorienteret praktikforløb i universitetsregi
Kristian Raun Thomsen, Camilla Bakkær Simonsen, Simon Lønbro
3-21
PDF (Dansk)
Refleksionsdagbogen som en intervention mod præstationsangst: et blik på en uddannelsesskole
Mark Thornberg
22-36
PDF (Dansk)
Scientific article
Specialevejledning fra studenterselvstændighed til vejlederdiktat: En vejledningsmatrix
Vibeke Ankersborg
37-52
PDF (Dansk)
Kroppen i læring, læring i kroppen: Kropsforankret sprogundervisning på Zoom og i auditoriet
Ditte Boeg Thomsen
53-72
PDF (Dansk)
Underviseres didaktiske transformation af forsknings- og udviklingsarbejde til undervisning
Verner Larsen, Henriette S. Duch, Birthe Lund
73-89
PDF (Dansk)
Stopklods eller trappe? En undersøgelse af overgangen fra ungdomsuddannelse til et sprogstudium
Lotte Dam, Kristine Bundgaard, Rikke Haugaard
90-106
PDF (Dansk)
Hvad er Digital pædagogik? – Konturer af et nyt praksis- og forskningsfelt
Jens Jørgen Hansen, Rikke Toft Nørgård
107-128
PDF (Dansk)
DUT Guide
DUT Guide: Inclusive online teaching and learning: Examples from HE teachers during the COVID-19 lockdown
Donna Hurford, Stacey Cozart
129-136
PDF
Reviews
Computational Thinking - et TC på CT
Peter Musaeus
137-141
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English