Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 17 Nr. 32 (2022): Nærhed og nysgerrighed
Årg. 17 Nr. 32 (2022): Nærhed og nysgerrighed
Publiceret:
2022-06-13
Hele nummeret
PDF
Leder
Nærhed og nysgerrighed
Lotte Dyhrberg O'Neill
1-2
PDF
Faglig artikel
Karrierekursen er sat – en undersøgelse af et projektorienteret praktikforløb i universitetsregi
Kristian Raun Thomsen, Camilla Bakkær Simonsen, Simon Lønbro
3-21
PDF
Refleksionsdagbogen som en intervention mod præstationsangst: et blik på en uddannelsesskole
Mark Thornberg
22-36
PDF
Videnskabelig artikel
Specialevejledning fra studenterselvstændighed til vejlederdiktat: En vejledningsmatrix
Vibeke Ankersborg
37-52
PDF
Kroppen i læring, læring i kroppen: Kropsforankret sprogundervisning på Zoom og i auditoriet
Ditte Boeg Thomsen
53-72
PDF
Underviseres didaktiske transformation af forsknings- og udviklingsarbejde til undervisning
Verner Larsen, Henriette S. Duch, Birthe Lund
73-89
PDF
Stopklods eller trappe? En undersøgelse af overgangen fra ungdomsuddannelse til et sprogstudium
Lotte Dam, Kristine Bundgaard, Rikke Haugaard
90-106
PDF
Hvad er Digital pædagogik? – Konturer af et nyt praksis- og forskningsfelt
Jens Jørgen Hansen, Rikke Toft Nørgård
107-128
PDF
DUT Guide
DUT Guide: Inclusive online teaching and learning: Examples from HE teachers during the COVID-19 lockdown
Donna Hurford, Stacey Cozart
129-136
PDF (English)
Anmeldelser
Computational Thinking - et TC på CT
Peter Musaeus
137-141
PDF
Kolofon
Kolofon
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English