Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
DUT
  • Nyeste nummer
  • Arkiv
  • Call for papers
    • Open Call for Papers: DUT 39
  • Forfattervejledning
    • Artikeltyper
    • Kriterier for artikler
    • Vejledning til indsendelse
    • Forbered din indsendelse
  • Redaktion og kontakt
    • Redaktionen
    • Kontakt
  • Om DUT
  • DUN-net.dk
Søg
  • Ny bruger?
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 17 Nr. 32 (2022): Nærhed og nysgerrighed

Årg. 17 Nr. 32 (2022): Nærhed og nysgerrighed

					Se Årg. 17 Nr. 32 (2022): Nærhed og nysgerrighed
Publiceret: 2022-06-13

Hele nummeret

  • PDF

Leder

  • Nærhed og nysgerrighed

    Lotte Dyhrberg O'Neill
    1-2
    • PDF

Faglig artikel

  • Karrierekursen er sat – en undersøgelse af et projektorienteret praktikforløb i universitetsregi

    Kristian Raun Thomsen, Camilla Bakkær Simonsen, Simon Lønbro
    3-21
    • PDF
  • Refleksionsdagbogen som en intervention mod præstationsangst: et blik på en uddannelsesskole

    Mark Thornberg
    22-36
    • PDF

Videnskabelig artikel

  • Specialevejledning fra studenterselvstændighed til vejlederdiktat: En vejledningsmatrix

    Vibeke Ankersborg
    37-52
    • PDF
  • Kroppen i læring, læring i kroppen: Kropsforankret sprogundervisning på Zoom og i auditoriet

    Ditte Boeg Thomsen
    53-72
    • PDF
  • Underviseres didaktiske transformation af forsknings- og udviklingsarbejde til undervisning

    Verner Larsen, Henriette S. Duch, Birthe Lund
    73-89
    • PDF
  • Stopklods eller trappe? En undersøgelse af overgangen fra ungdomsuddannelse til et sprogstudium

    Lotte Dam, Kristine Bundgaard, Rikke Haugaard
    90-106
    • PDF
  • Hvad er Digital pædagogik? – Konturer af et nyt praksis- og forskningsfelt

    Jens Jørgen Hansen, Rikke Toft Nørgård
    107-128
    • PDF

DUT Guide

  • DUT Guide: Inclusive online teaching and learning: Examples from HE teachers during the COVID-19 lockdown

    Donna Hurford, Stacey Cozart
    129-136
    • PDF (English)

Anmeldelser

  • Computational Thinking - et TC på CT

    Peter Musaeus
    137-141
    • PDF

Kolofon

  • Kolofon

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Indsend

Indsend

Udviklet af

Open Journal Systems

Sprog

  • Dansk
  • English

Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

ISSN 1901-5089 (Trykt)
ISSN 2245-1374 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.