Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 22 (2017): Ledelse, udvikling og overlevelse på universitetet
Vol. 12 No. 22 (2017): Ledelse, udvikling og overlevelse på universitetet
Published:
2017-03-02
Full number
Fuldt nummer
PDF (Dansk)
Scientific article
Hvordan begrunder undervisere deres praksis? Et interviewstudie med undervisere fra to fagmiljøer
Anna Bager-Elsborg
PDF (Dansk)
Læring i Modvind: Hvordan forbedrer man de studerendes præstation i fag, som de typisk opfatter som svære og kedelige?
Carina Saxlund Bischoff
PDF (Dansk)
Afmystificering af studerendes forestillinger om forskning: et studenterperspektiv på forskningsbaseret undervisning
Maia Ebsen, Sophie Burisch, Sandra Thomas
PDF (Dansk)
Informationskompetente studieledere - Om sammenhænge mellem studielederes brug af videnskilder og deres ledelsestilgange
Thomas Harboe, Camilla Østerberg Rump, Jette Seiden Hyldegård, Jesper Bruun
PDF (Dansk)
Når der eksamineres mundtligt – eksaminators rolle og indhentning af bedømmelsesgrundlag i sundhedsuddannelser
Thomas Würtz Jensen, Winnie Westergaard Høgsaa, Carsten Nielsen
PDF (Dansk)
Ph.d.-vejlederkurser i Danmark: Status på indhold og diskussion af kvalitet
Sofie Kobayashi, Mirjam Godskesen, Gitte Wichmann-Hansen
PDF (Dansk)
Hvordan bedømmes undervisningskompetencer ved ansættelse af videnskabeligt personale ved universitetet?
Sofie Kobayashi, Nana Quistgaard, Camilla Østerberg Rump, Frederik Voetmann Christiansen
PDF (Dansk)
Risikonavigation i fremdriftsstormen
Laura Louise Sarauw, Simon Madsen, Simon Madsen
PDF (Dansk)
Aktiv Undervisning: Et Flipped Læringsdesign af Kursusmoduler på Videregående Uddannelser
Mirnes Tulic, Jesper Thøger Christensen
PDF (Dansk)
Læringsportfolio som individuelt refleksionsrum i kollektiv læring
Frederikke Winther
PDF (Dansk)
Specialised article
Udvikling af studerendes akademiske skrivekompetencer – en model for en indsats på fakultetsniveau
Tine Wirenfeldt Jensen, Gina Bay, Per Andersen
PDF (Dansk)
Overlevelsestrategi for vejledere: Tag retorikken med i vejledningen
Helle Hvass, Stine Heger
PDF (Dansk)
Engelsksproget undervisning er ikke kun et spørgsmål om sprog – det er først og sidst undervisning
Karen M. Lauridsen, Ole Lauridsen
PDF (Dansk)
Reviews
Fra studie til arbejdsliv
Henriette Tolstrup Holmegaard
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
PDF (Dansk)
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English