Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Tidsskrift for Professionsstudier
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
VIA
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 23 (2016): Innovation og uddannelse
Vol. 12 No. 23 (2016): Innovation og uddannelse
Published:
2016-08-29
Introduktion
Velkommen til Tidsskrift for Professionsstudier nr. 23
Redaktionen TfP
5-7
PDF (Dansk)
Temaartikler
Innovative projekter – udfordret af den politiske og skolastiske kontekst
Karen Borgnakke
8-16
PDF (Dansk)
Alternative rum til læring?
Anita Lyngsø, Camilla Kirketerp Nielsen
18-26
PDF (Dansk)
Innovation – i lærernes optik
Nina Holst Waaddegaard
28-35
PDF (Dansk)
Når det innovative projekt er at gøre skolen til en hverdagsaktivitet – om skoleudvikling i Nordghana
Line Agerlin Trolle
36-43
PDF (Dansk)
Lærerens relationskompetence er en nødvendig innovativ kompetence
Louise Klinge
44-52
PDF (Dansk)
Continuing innovation and development of teacher expertise – the continual transformation of personal knowledge for teaching
Clemens Wieser
54-61
PDF (Dansk)
Investigating the influence of a leadership development programme within the Danish public sector
Roddy Walker
62-70
PDF (Dansk)
Projekt InterTværs og interprofessionalitet som det innovative match
Cathrine Sand Nielsen, Tina Kramer
72-79
PDF (Dansk)
Digital kompetence som en del af lægestuderendes professionelle udvikling
Dorthe Furstrand, Lars Kayser
80-87
PDF (Dansk)
IT-innovationer fra kontorlandskaber til læringslandskaber
Raymond Kolbæk
88-96
PDF (Dansk)
The contemporary faith in educational technology – a critical perspective
Catarina Player-Koro
98-106
PDF (Dansk)
Ph.d.-præsentationer
’Rigtige sygeplejersker’ – uddannelses-etnografiske studier af sygeplejerstuderendes studieliv og dannelsesprocesser
Vibeke Røn Noer
108-110
PDF (Dansk)
Unheard Voices – sorgramte danske elevers oplevelser og perspektiver på den støtte de modtog da de vendte tilbage til skolen
Martin Lytje
111-114
PDF (Dansk)
Anmeldelser
Louise Klinge: Lærerens relationskompetence
Erik Sigsgaard
115-118
PDF (Dansk)
Alexander von Oettingen: Almen didaktik – mellem normativitet og evidens & Per Fibæk Laursen: Didaktiske ambitioner – alle elever med
Lærke Grandjean
119-122
PDF (Dansk)
Language
Dansk
English
Current Issue