Unheard Voices – sorgramte danske elevers oplevelser og perspektiver på den støtte de modtog da de vendte tilbage til skolen
Downloads
Publiceret
2016-08-29
Citation/Eksport
Lytje, M. (2016). Unheard Voices – sorgramte danske elevers oplevelser og perspektiver på den støtte de modtog da de vendte tilbage til skolen. Tidsskrift for Professionsstudier, 12(23), 111–114. https://doi.org/10.7146/tfp.v12i23.96738
Nummer
Sektion
Ph.d.-præsentationer
Licens
Forfatterne bevarer deres ophavsret, men giver tidsskriftet ret til første publicering. Forfatterne kan frit uploade en version af den peer-reviewede artikel andetsteds (parallelpublicering; eller fx oversættelse til internationale tidsskrifter), men med angivelse af, at den har været offentliggjort i TfP først (jf. Creative Commons Attribution-NoDerivatives-licens (cc-by-nd 4.0).
Tidsskrift for Professionsstudier findes både trykt og digitalt. Den trykte udgave har et oplag på 2200 eksemplarer. Den digitale udgave er open-access, hvor alle har mulighed for at læse, downloade, kopiere, distribuere, udskrive og linke til teksten (jf. BOAI-definitionen).