Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Tidsskrift for Professionsstudier
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
VIA
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 12 Nr. 23 (2016): Innovation og uddannelse
Årg. 12 Nr. 23 (2016): Innovation og uddannelse
Publiceret:
2016-08-29
Introduktion
Velkommen til Tidsskrift for Professionsstudier nr. 23
Redaktionen TfP
5-7
PDF
Temaartikler
Innovative projekter – udfordret af den politiske og skolastiske kontekst
Karen Borgnakke
8-16
PDF
Alternative rum til læring?
Anita Lyngsø, Camilla Kirketerp Nielsen
18-26
PDF
Innovation – i lærernes optik
Nina Holst Waaddegaard
28-35
PDF
Når det innovative projekt er at gøre skolen til en hverdagsaktivitet – om skoleudvikling i Nordghana
Line Agerlin Trolle
36-43
PDF
Lærerens relationskompetence er en nødvendig innovativ kompetence
Louise Klinge
44-52
PDF
Continuing innovation and development of teacher expertise – the continual transformation of personal knowledge for teaching
Clemens Wieser
54-61
PDF
Investigating the influence of a leadership development programme within the Danish public sector
Roddy Walker
62-70
PDF
Projekt InterTværs og interprofessionalitet som det innovative match
Cathrine Sand Nielsen, Tina Kramer
72-79
PDF
Digital kompetence som en del af lægestuderendes professionelle udvikling
Dorthe Furstrand, Lars Kayser
80-87
PDF
IT-innovationer fra kontorlandskaber til læringslandskaber
Raymond Kolbæk
88-96
PDF
The contemporary faith in educational technology – a critical perspective
Catarina Player-Koro
98-106
PDF
Ph.d.-præsentationer
’Rigtige sygeplejersker’ – uddannelses-etnografiske studier af sygeplejerstuderendes studieliv og dannelsesprocesser
Vibeke Røn Noer
108-110
PDF
Unheard Voices – sorgramte danske elevers oplevelser og perspektiver på den støtte de modtog da de vendte tilbage til skolen
Martin Lytje
111-114
PDF
Anmeldelser
Louise Klinge: Lærerens relationskompetence
Erik Sigsgaard
115-118
PDF
Alexander von Oettingen: Almen didaktik – mellem normativitet og evidens & Per Fibæk Laursen: Didaktiske ambitioner – alle elever med
Lærke Grandjean
119-122
PDF
Sprog
Dansk
English
Nyeste nummer