Citation/Eksport
Krogh, L. B. (2016). Professionel udvikling af naturfagslærere – brikker til et fælles afsæt. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36421
Resumé
N/AMest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lars Brian Krogh, Peer Daugbjerg, Fællesfagligheden til prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Lars Brian Krogh, Alexander Secher, Johanne Fyhn Elgaard, Peer Daugbjerg, Pigerne stikker af fra drengene i karakterer til den fællesfaglige prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Lars Brian Krogh, Keld Nielsen, Nina Waaddegaard, SUN-projektet: Skolebaseret udvikling af naturfag og kapacitet i gymnasiet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Birgitte Lund Nielsen, Lars Brian Krogh, Professionel udvikling for naturfagslærere - tematiseret med data fra KiU og QUEST , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Lars Brian Krogh, Hanne Møller Andersen, Naturfagslæreres vidensgrundlag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2008)
- Lars Brian Krogh, Jagten på den ultimative læringsressource , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2014)