Citation/Eksport
Daugbjerg, P., & Sillasen, M. K. (2019). Hvordan skabes et godt naturfagdidaktisk laboratorium?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2019(2), 4. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/114701
Resumé
Kommentar til Guldager, Auning og Steiner: “Hvordan påvirker naturfagslæreres undervisningstilgang elevers udvikling af undersøgelseskompetence frem mod den fælles naturfagsprøve?”, MONA 2019‑1.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Martin K. Sillasen, Ulla H. Linderoth, Tværfaglig undervisning i folkeskolens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Keld Nielsen, Martin K. Sillasen, Teknologisk dannelse: Hvorfor og hvad? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Lars Brian Krogh, Peer Daugbjerg, Fællesfagligheden til prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Lars Brian Krogh, Alexander Secher, Johanne Fyhn Elgaard, Peer Daugbjerg, Pigerne stikker af fra drengene i karakterer til den fællesfaglige prøve , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Martin K. Sillasen, Keld Nielsen, Undervisning i teknologisk dannelse i læreruddannelsens naturfag , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2021)
- Pernille Ulla Andersen, Harald Brandt, Lars Brian Krogh, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Udvikling af modelleringskompetence i læreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Peer Daugbjerg, Thorkild Pedersen, Torben Mikkelsen, Skole-virksomhedssamarbejde og den fællesfaglige undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2018)
- Lars Krogh, Pernille Andersen, Harald Brandt, Peer Daugbjerg, Martin Sillasen, Lærerstuderendes undervisning i modeller og modellering i praktikken – handlinger og udfordringer i et PCK-perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2021)
- Keld Nielsen, Martin Sillasen, Peer Daugbjerg, Engineering – en uddybende kommentar til en kommentar fra Kolmos og Grunwald , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2017)
- Martin K. Sillasen, Peer S. Daugbjerg, Jette R. Schmidt, Paola Valero, Kvaliteter ved reformer af naturfagsundervisning i Danmark - læreres ressourcer og roller i reformprocesser , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2011)