Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 24 (2018): Studerende som medskabere i undervisning og forskning
Vol. 13 No. 24 (2018): Studerende som medskabere i undervisning og forskning
Published:
2018-03-08
Manager
Lectures and Legoland®: Recapturing the excitement of learning
Catherine Bovill
1-4
PDF (Dansk)
Scientific article
Hvad lærer de studerende, at de skal lære? En undersøgelse af kandidatstuderendes opfattelse og brug af læringsmål
Thomas Clausen, Helle Hvass
5-19
PDF (Dansk)
Teaching ethical participatory codesign
Katia Dupret, Niklas Chimirri
20-36
PDF (Dansk)
Når forberedelse er en pligt, og undervisningen er et privilegium: et casestudie af universitetsstuderendes forberedelsespraksis
Kim Jesper Herrmann, Anna Bager-Elsborg
37-54
PDF (Dansk)
Experiences of International PhD Students in Denmark as Quest Stories
Tijana Maksimovic, Sofie Kobayashi
69-81
PDF (Dansk)
Undervisningsbaserede forskerkollektiver: Fra studenterundervisning til akademiske partnerskaber
Rikke Toft Nørgård, Kim Haagen Mathiesen
82-103
PDF (Dansk)
Studielederen. Nyttig idiot eller maskinmester?
Finn Wiedemann
120-133
PDF (Dansk)
Peer review i et obligatorisk bachelorkursus for civilingeniørstuderende i medikoteknik
Jens E. Wilhjelm, Sidsel-Marie Winther Prag
134-151
PDF (Dansk)
Specialised article
”Authentic Microteaching” som akademisk lærings- og undervisningsmodel
Steen Ingemann Jørgensen, Helle Winther, Charlotte Svendler Nielsen, Lars Nybo
55-68
PDF (Dansk)
Forskningsbaseret læring og innovativ praksis på jurauddannelsen
Werner Schäfke, Bente Kristiansen, Karina Kim Egholm Elgaard, Maiken Stensgaard Hølmkjær
104-119
PDF (Dansk)
Brug af portfolioopgaver og peer feedback for at øge sammenhæng og studenterinddragelse i undervisningen – et praksiseksempel
Lisa Gregersen Østergaard, Thomas Maribo, Janne Saltoft Hansen
152-168
PDF (Dansk)
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
1
PDF (Dansk)
Full number
Fuldt nummer
168
PDF (Dansk)
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English