Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Call for papers til DUT 36
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 13 Nr. 25 (2018): Universitetspædagogikum
Årg. 13 Nr. 25 (2018): Universitetspædagogikum
Publiceret:
2018-09-28
Hele nummeret
DUT 25
Leder
Et fælleskab fylder 25
Kim Jesper Herrmann
1-2
pdf
Videnskabelig artikel
Validity assumptions for a multiple-choice test of medical knowledge with open-books and web access. A known groups comparison study.
Lotte Dyhrberg O'Neill, Eivind Ortind Simonsen, Ulla Breth Knudsen, Jesper Stentoft, Anders Bonde Jensen, Charlotte Green Carlsen, Anne Mette Mørcke
134-150
pdf
Studiemiljø og frafald i videregående uddannelser: Betydningen af undervisning, faglig identifikation og social integration
Ane Qvortrup, Emil Smith, Fie Rasmussen, Eva Lykkegaard
151-178
pdf
PhD supervision strategies in a cross-cultural setting: Enriching learning opportunities
Rikke Brandt Broegaard
18-36
pdf
Viden i Verden
Vibeke Andersson, Helene Balslev Clausen
3-17
pdf
Faglig artikel
It takes two to tango: The interaction paradox in management education
Lars Esbjerg, Morten Rask
37-58
pdf
Brugbar peer feedback: Instruktion og træning, før de studerende selv skal give og modtage
Helle Hvass, Stine Heger
59-70
pdf
Peer feedback among international PhD students
Sofie Kobayashi
91-106
pdf
Blended learning for korte og specialiserede undervisningsforløb
Carsten Kirkeby, Claus Thorp Hansen
107-119
pdf
A Virtual Veterinary Emergency Clinic – investigation of students' perceptions and self-efficacy beliefs
Rebecca Langhorn, Charlotte R. Bjørnvad, Anne Marie Fog-Larsen, Jakob L. Willesen, Michael May, Rikke Langebæk
120-133
pdf
Collective supervision of Master's thesis students
Experiences, expectations and new departures from the Security Risk Management programme
Kira Vrist Rønn, Karen Lund Petersen
179-193
pdf
Introducing complexity and uncertainty of environmental models in the education of future engineers
Luca Vezzaro
194-210
pdf
Barrierer for det gode ph.d.-forløb og udvikling af et cafétilbud i biblioteket
Lone Bredahl Jensen, Katrine Astrup Jacobsen, Kamilla Jensen Husen
71-90
pdf
Anmeldelser
Anmeldelse: Skriv og skriv – red din opgaveskrivning
Anne Smedegaard
211-213
pdf
Kolofon
Kolofon
217
Formidlende artikel
DUT 25
- Redaktionen
1-216
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English