Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 13 Nr. 25 (2018): Universitetspædagogikum
Årg. 13 Nr. 25 (2018): Universitetspædagogikum
Publiceret:
2018-09-28
Hele nummeret
DUT 25
Leder
Et fælleskab fylder 25
Kim Jesper Herrmann
1-2
pdf
Videnskabelig artikel
Validity assumptions for a multiple-choice test of medical knowledge with open-books and web access. A known groups comparison study.
Lotte Dyhrberg O'Neill, Eivind Ortind Simonsen, Ulla Breth Knudsen, Jesper Stentoft, Anders Bonde Jensen, Charlotte Green Carlsen, Anne Mette Mørcke
134-150
pdf
Studiemiljø og frafald i videregående uddannelser: Betydningen af undervisning, faglig identifikation og social integration
Ane Qvortrup, Emil Smith, Fie Rasmussen, Eva Lykkegaard
151-178
pdf
PhD supervision strategies in a cross-cultural setting: Enriching learning opportunities
Rikke Brandt Broegaard
18-36
pdf
Viden i Verden
Vibeke Andersson, Helene Balslev Clausen
3-17
pdf
Faglig artikel
It takes two to tango: The interaction paradox in management education
Lars Esbjerg, Morten Rask
37-58
pdf
Brugbar peer feedback: Instruktion og træning, før de studerende selv skal give og modtage
Helle Hvass, Stine Heger
59-70
pdf
Peer feedback among international PhD students
Sofie Kobayashi
91-106
pdf
Blended learning for korte og specialiserede undervisningsforløb
Carsten Kirkeby, Claus Thorp Hansen
107-119
pdf
A Virtual Veterinary Emergency Clinic – investigation of students' perceptions and self-efficacy beliefs
Rebecca Langhorn, Charlotte R. Bjørnvad, Anne Marie Fog-Larsen, Jakob L. Willesen, Michael May, Rikke Langebæk
120-133
pdf
Collective supervision of Master's thesis students
Experiences, expectations and new departures from the Security Risk Management programme
Kira Vrist Rønn, Karen Lund Petersen
179-193
pdf
Introducing complexity and uncertainty of environmental models in the education of future engineers
Luca Vezzaro
194-210
pdf
Barrierer for det gode ph.d.-forløb og udvikling af et cafétilbud i biblioteket
Lone Bredahl Jensen, Katrine Astrup Jacobsen, Kamilla Jensen Husen
71-90
pdf
Anmeldelser
Anmeldelse: Skriv og skriv – red din opgaveskrivning
Anne Smedegaard
211-213
pdf
Kolofon
Kolofon
217
Formidlende artikel
DUT 25
- Redaktionen
1-216
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English