Meddelelser

Call for Papers – efterår 2019 Forældresamarbejde – en udfordring for læreruddannelsen og et vilkår for skolen

2019-10-11

Kommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på forældresamarbejde og inviterer til bidrag til et nummer, der har som ambition at bidrage til at øge og kvalificere vores viden om læreres samarbejde med forældre i forhold til skolens formål og opgave.

Læs mere om Call for Papers – efterår 2019 Forældresamarbejde – en udfordring for læreruddannelsen og et vilkår for skolen

Nyeste nummer

Årg. 3 Nr. 1 (2018): Læreruddannelsesdidaktik
Se alle numre

Studier i læreruddannelse og -profession er et Open Access tidsskrift, der er dedikeret til at understøtte og formidle forskning i og udvikling af læreruddannelse og lærerprofession. 

Tidsskriftet udgiver forskningsbaserede artikler, der forud for publicering har gennemgået double-blind peer-review.

For tidskriftets artikler gælder det, at de enten skrives indenfor et tema angivet af redaktionen eller uden for tema. Tema meddeles af redaktionen via Call for Papers og modtages inden for en given frist. Artikler uden for tema modtages og bedømmes/vejledes løbende.

Tidsskriftet er nationalt og etableret på initiativ af læreruddannelserne i fællesskab v/ Læreruddannelsens Ledernetværk (LNN).