Meddelelser
Her kan du se de nyeste meddelelser fra redaktionsgruppen.
-
2023-09-14
-
Venlig påmindelse om deadline for call om Kvalitet i læreruddannelse
2023-02-15Den 1. marts er der deadline for abstracts til callet om Kvalitet i dansk læreruddannelse: Hvad ved vi om det?
Se callet her https://tidsskrift.dk/SLP/announcement/view/1038
Med venlig hilsen
Teamaredaktører Stefan Ting Graf og Preben Kirkegaard
Læs mere om Venlig påmindelse om deadline for call om Kvalitet i læreruddannelse -
Call til temanummeret 2024
2022-11-08Kvalitet i dansk læreruddannelse: Hvad ved vi om det?
Læs mere om Call til temanummeret 2024 -
Call for papers: Bæredygtig udvikling i læreruddannelse og skole - FRISTEN ER FORLÆNGET TIL 01.04.
2022-01-27Kommende temanummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på bæredygtig udvikling og undervisning i skole og læreruddannelse, og redaktionen inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge forståelsen for samt kvalificere den fremtidige udvikling af bæredygtig undervisning i forhold til skole og læreruddannelse.
Læs mere om Call for papers: Bæredygtig udvikling i læreruddannelse og skole - FRISTEN ER FORLÆNGET TIL 01.04. -
Call for papers - fagenes dannelsesbidrag
2021-04-16Kommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på fagenes dannelsesbidrag i skole og læreruddannelse og inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge og kvalificere vores viden om fag og dannelse i forhold til skole og læreruddannelse.
Læs mere om Call for papers - fagenes dannelsesbidrag -
Call for papers: Hvordan bliver man til som lærer - i læreruddannelse og skole?
2020-09-16Kommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på nye uddannelses- og deltagelsesformer i læreruddannelse og skole og inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge og kvalificere vores viden om uddannelses- og deltagelsesformer i læreruddannelse og skole.
Læs mere om Call for papers: Hvordan bliver man til som lærer - i læreruddannelse og skole? -
Call for papers forår 2020 - Differentiering i fag, skole og læreruddannelse
2020-03-30Call for papers – forår 2020
Differentiering i fag, skole og læreruddannelse
Læs mere om Call for papers forår 2020 - Differentiering i fag, skole og læreruddannelse -
Call for Papers – efterår 2019 Forældresamarbejde – en udfordring for læreruddannelsen og et vilkår for skolen
2019-10-11Kommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på forældresamarbejde og inviterer til bidrag til et nummer, der har som ambition at bidrage til at øge og kvalificere vores viden om læreres samarbejde med forældre i forhold til skolens formål og opgave.
Læs mere om Call for Papers – efterår 2019 Forældresamarbejde – en udfordring for læreruddannelsen og et vilkår for skolen