Call til sommernummer 2024
Invitation til artikler til sommernummer 2024 af Studier i Læreruddannelse – og Profession
Læs mere om Call til sommernummer 2024Her kan du se de nyeste meddelelser fra redaktionsgruppen.
Invitation til artikler til sommernummer 2024 af Studier i Læreruddannelse – og Profession
Læs mere Læs mere om Call til sommernummer 2024Den 1. marts er der deadline for abstracts til callet om Kvalitet i dansk læreruddannelse: Hvad ved vi om det?
Se callet her https://tidsskrift.dk/SLP/announcement/view/1038
Med venlig hilsen
Teamaredaktører Stefan Ting Graf og Preben Kirkegaard
Læs mere Læs mere om Venlig påmindelse om deadline for call om Kvalitet i læreruddannelseKommende temanummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på bæredygtig udvikling og undervisning i skole og læreruddannelse, og redaktionen inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge forståelsen for samt kvalificere den fremtidige udvikling af bæredygtig undervisning i forhold til skole og læreruddannelse.
Læs mere Læs mere om Call for papers: Bæredygtig udvikling i læreruddannelse og skole - FRISTEN ER FORLÆNGET TIL 01.04.Kommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på fagenes dannelsesbidrag i skole og læreruddannelse og inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge og kvalificere vores viden om fag og dannelse i forhold til skole og læreruddannelse.
Læs mere Læs mere om Call for papers - fagenes dannelsesbidragKommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på nye uddannelses- og deltagelsesformer i læreruddannelse og skole og inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge og kvalificere vores viden om uddannelses- og deltagelsesformer i læreruddannelse og skole.
Læs mere Læs mere om Call for papers: Hvordan bliver man til som lærer - i læreruddannelse og skole?Call for papers – forår 2020
Differentiering i fag, skole og læreruddannelse
Læs mere Læs mere om Call for papers forår 2020 - Differentiering i fag, skole og læreruddannelseKommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på forældresamarbejde og inviterer til bidrag til et nummer, der har som ambition at bidrage til at øge og kvalificere vores viden om læreres samarbejde med forældre i forhold til skolens formål og opgave.
Læs mere Læs mere om Call for Papers – efterår 2019 Forældresamarbejde – en udfordring for læreruddannelsen og et vilkår for skolenISSN : 2445-8538
Hostet af Det Kgl. Bibliotek