Call sommernummeret 2025
Deadline for manuskripter uden for tema er 15.1.2025
Læs mere om Call sommernummeret 2025Her kan du se de nyeste meddelelser fra redaktionsgruppen.
Deadline for manuskripter uden for tema er 15.1.2025
Læs mere Læs mere om Call sommernummeret 2025Invitation til artikler til sommernummer 2024 af Studier i Læreruddannelse – og Profession
Læs mere Læs mere om Call til sommernummer 2024Den 1. marts er der deadline for abstracts til callet om Kvalitet i dansk læreruddannelse: Hvad ved vi om det?
Se callet her https://tidsskrift.dk/SLP/announcement/view/1038
Med venlig hilsen
Teamaredaktører Stefan Ting Graf og Preben Kirkegaard
Læs mere Læs mere om Venlig påmindelse om deadline for call om Kvalitet i læreruddannelseKommende temanummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på bæredygtig udvikling og undervisning i skole og læreruddannelse, og redaktionen inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge forståelsen for samt kvalificere den fremtidige udvikling af bæredygtig undervisning i forhold til skole og læreruddannelse.
Læs mere Læs mere om Call for papers: Bæredygtig udvikling i læreruddannelse og skole - FRISTEN ER FORLÆNGET TIL 01.04.Kommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på fagenes dannelsesbidrag i skole og læreruddannelse og inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge og kvalificere vores viden om fag og dannelse i forhold til skole og læreruddannelse.
Læs mere Læs mere om Call for papers - fagenes dannelsesbidragKommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på nye uddannelses- og deltagelsesformer i læreruddannelse og skole og inviterer således forfattere til at bidrage til et nummer, der har som ambition at øge og kvalificere vores viden om uddannelses- og deltagelsesformer i læreruddannelse og skole.
Læs mere Læs mere om Call for papers: Hvordan bliver man til som lærer - i læreruddannelse og skole?Call for papers – forår 2020
Differentiering i fag, skole og læreruddannelse
Læs mere Læs mere om Call for papers forår 2020 - Differentiering i fag, skole og læreruddannelseKommende nummer af Studier i Læreruddannelse- & Profession sætter fokus på forældresamarbejde og inviterer til bidrag til et nummer, der har som ambition at bidrage til at øge og kvalificere vores viden om læreres samarbejde med forældre i forhold til skolens formål og opgave.
Læs mere Læs mere om Call for Papers – efterår 2019 Forældresamarbejde – en udfordring for læreruddannelsen og et vilkår for skolenISSN : 2445-8538
Hostet af Det Kgl. Bibliotek