Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Bestil papirudgave
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 8 Nr. 2 (2024): Pædagogik & bæredygtighed

Årg. 8 Nr. 2 (2024): Pædagogik & bæredygtighed

					Se Årg. 8 Nr. 2 (2024): Pædagogik & bæredygtighed
Publiceret: 2024-10-23

Hele nummeret

  • pdf

Artikler

  • Pædagogik & bæredygtighed Redaktionelt forord

    FPPU Redaktion
    4
    • pdf
  • Bæredygtige fremtider skabt af børn og unge gennem fremtidsværksteder

    Julie Bønnelycke, Stine Mariegaard, Chunfang Zhou
    10
    • pdf
  • Naturforhold og trædesten til pædagogik for bæredygtighed i dagtilbud

    Mia Husted, Katrine Dahl Madsen, Nanna Jordt Jørgensen
    9
    • pdf
  • Skrald, modetøj og forum­teater om bæredygtighed – når sociale, globale og klimatiske udfordringer flettes sammen i internationale ungdomscamps

    Mikkel Snorre Wilms Boysen
    10
    • pdf
  • Pædagogers arbejde med skoletilhør

    Christina Holm Poulsen, Lene Krogstrup Jakobsen
    8
    • pdf
  • Med tingene som landemerker – gjenstanders betydning for barns jevnaldringsrelasjoner i barnehagen

    Arild Julius Østrem
    9
    • pdf
  • Taktfull ledelse i barnehagen

    Modgun Ohm, Liv Torunn Grindheim
    7
    • pdf
  • Lokale praktiseringer af den styrkede pædagogiske læreplan

    Christian Aabro, Signe Hvid Thingstrup
    9
    • pdf
  • Pædagogmedhjælpere i daginstitutioner – hvad siger skandinavisk forskning?

    Astrid Mus Rasmussen
    14
    • pdf
  • Bevægelsespraksisser i dagtilbud

    Ole Lund, Michael Blume, Jens-Ole Jensen
    10
    • pdf

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

ISSN 2794-2929 (Trykt)
ISSN 2446-2810 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.