Green Kidz – et interkulturelt medborgerskabsprojekt i engelskundervisningen

Forfattere

  • Petra Daryai-Hansen
  • Kira Schlifer

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v23i64.113172

Resumé

I 2013 blev der sat gang i et udviklings- og forskningsprojekt på Randersgades Skole, som vi har været tilknyttet som forsker og lærer. I projektet deltog elever fra 7.v og en 5./6. klasse fra Argentina i et arrangeret kultur- og sprogmøde inden for rammerne af deres engelskundervisning (Porto et al. 2016). (...)

Downloads

Publiceret

2017-08-01

Citation/Eksport

Daryai-Hansen, P., & Schlifer, K. (2017). Green Kidz – et interkulturelt medborgerskabsprojekt i engelskundervisningen. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 23(64), 31–38. https://doi.org/10.7146/spr.v23i64.113172