Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis?
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v20i58.26064Resumé
I denne artikel tager vi afsæt i skolens praksiserfaringer med tidlig sprogstart i fransk [...]Downloads
Publiceret
2014-05-01
Citation/Eksport
Daryai-Hansen, P., Gregersen, A., Lundh, S., & Mesic, S. (2014). Tidlig fransk og tysk – hvordan kan forskningsanbefalinger for den tidligere sprogstart omsættes til undervisningspraksis?. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 20(58), 8. https://doi.org/10.7146/spr.v20i58.26064
Nummer
Sektion
Artikler
Licens
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.