Citation/Eksport
Lindenskov, L., & Weng, P. (2017). Matematikvanskeligheder og regnehuller. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36505
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og lavt præsterende elever i Danmark , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2005)
- Lena Lindenskov, Blokmodellen: Glitrende indpakning af risikabelt indhold , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Peter Weng, Matematikbogen i en målstyret undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikken i PISA – i didaktisk perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2011)
- Peter Weng, Vanskeligheder ved læring af matematik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2006)
- Peter Weng, Det er signifikant! Det virker! Fint! Men hvad så? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2016)
- Peter Weng, Tidlig algebra er på vej! , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2011)
- Lena Lindenskov, Test kan ikke være virkelighed og er ikke undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2005)
- Peter Weng, Skal vi bruge krudt på at skyde en "smart abe" ned? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)
- Lena Lindenskov, Bent Lindhardt, Paria eller øjenåbner – om historiske skift i syn på talblindhed , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Særnummer (2024)