Citation/Eksport
Lindenskov, L. (2006). Test kan ikke være virkelighed og er ikke undervisning. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36431
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og lavt præsterende elever i Danmark , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2005)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og regnehuller , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2006)
- Lena Lindenskov, Blokmodellen: Glitrende indpakning af risikabelt indhold , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikken i PISA – i didaktisk perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2011)
- Lena Lindenskov, Bent Lindhardt, Paria eller øjenåbner – om historiske skift i syn på talblindhed , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Særnummer (2024)
- Pia Tonnesen, Pernille Ladegaard Pedersen, Lena Lindenskov, Fra NORSMA-redaktionen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Særnummer (2024)