Citation/Eksport
Lindenskov, L. (2020). Blokmodellen: Glitrende indpakning af risikabelt indhold. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2020(3), 7. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/121576
Resumé
Kommentar til Pernille Bødtker Sunde, Lóa Björk Jóelsdóttir og Pernille Ladegaard Pedersen: “Blokmodellen: en overset repræsentation i dansk matematikundervisning?”, MONA 2020‑2.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og lavt præsterende elever i Danmark , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2005)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og regnehuller , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2006)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikken i PISA – i didaktisk perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2011)
- Lena Lindenskov, Test kan ikke være virkelighed og er ikke undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2005)
- Lena Lindenskov, Bent Lindhardt, Paria eller øjenåbner – om historiske skift i syn på talblindhed , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Særnummer (2024)
- Pia Tonnesen, Pernille Ladegaard Pedersen, Lena Lindenskov, Fra NORSMA-redaktionen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Særnummer (2024)