Citation/Eksport
Tonnesen, P., Ladegaard Pedersen, P., & Lindenskov, L. (2024). Fra NORSMA-redaktionen. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 24(Særnummer), 6. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/150680
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og lavt præsterende elever i Danmark , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2005)
- Klaus Rasmussen, Maria Christina Schmidt, Signe Skov, Heidi Spring, Pia Tonnesen, Samtalen tæller – Systematiseret klassekammerathjælp i matematik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2021)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og regnehuller , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2006)
- Lena Lindenskov, Blokmodellen: Glitrende indpakning af risikabelt indhold , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2020)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikken i PISA – i didaktisk perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2011)
- Lena Lindenskov, Test kan ikke være virkelighed og er ikke undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2005)
- Lena Lindenskov, Bent Lindhardt, Paria eller øjenåbner – om historiske skift i syn på talblindhed , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Særnummer (2024)