Citation/Eksport
Weng, P. (2016). Det er signifikant! Det virker! Fint! Men hvad så?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36394
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og lavt præsterende elever i Danmark , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2005)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikvanskeligheder og regnehuller , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2006)
- Peter Weng, Matematikbogen i en målstyret undervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)
- Lena Lindenskov, Peter Weng, Matematikken i PISA – i didaktisk perspektiv , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2011)
- Peter Weng, Vanskeligheder ved læring af matematik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2006)
- Peter Weng, Tidlig algebra er på vej! , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2011)
- Peter Weng, Skal vi bruge krudt på at skyde en "smart abe" ned? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2017)