Studier i læreruddannelse og -profession

Studier i læreruddannelse og -profession er et Open Access tidsskrift, der er dedikeret til at understøtte og formidle forskning i og udvikling af læreruddannelse og lærerprofession. 

Tidsskriftet udgiver både forskningsbaserede artikler, der forud for publicering har gennemgået double-blind peer-review, samt formidlende artikler, der alene har gennemgået en vejledningsproces. 

For tidskriftets artikler gælder det, at de enten skrives indenfor et tema angivet af redaktionen eller uden for tema. Tema meddeles af redaktionen via Call for Papers og modtages inden for en given frist. Artikler uden for tema modtages og bedømmes/vejledes løbende.

Tidsskriftet er nationalt og etableret på initiativ af læreruddannelserne i fællesskab v/ Læreruddannelsens Ledernetværk (LNN).


 

 

Meddelelser

 
Der er ikke publiceret nogen meddelelser.
 
Flere meddelelser...

Årg. 2, Nr. 2 (2017): Didaktiske opmærksomhedsfelter

Hele nummeret

Se eller download hele nummeret PDF

Indholdsfortegnelse

Forord

Redaktionens forord
Nanna Sofie Duchêne
PDF

Artikler inden for tema. Fagfællebedømt

Birgitte Lund Nielsen, Jens H. Lund, Lisbeth Lunde Frederiksen
PDF
6-33
Petra Daryai-Hansen, Birgit Henriksen
PDF
34-61
Dorthe Busk Mølgaard, Karen Anette Paaske, Lisbeth Lunde Frederiksen
PDF
62-83
Henrik Taarsted Jørgensen, Jens Troelsen
PDF
84-105
Ayoe Quist Henkel
PDF
106-127
Denne webside bruger cookies til at lave statistik over trafikken på siden. Ved at klikke videre accepterer du brugen af cookies.
OK