Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 28 (2020): Undervisningens teknologier og teknikker
Vol. 15 No. 28 (2020): Undervisningens teknologier og teknikker
Published:
2020-04-17
Full Issue
PDF (Dansk)
Opinion paper
Digitale teknologier i dansk universitetsundervisning – et didaktisk perspektiv
Helle Mathiasen
1-5
PDF (Dansk)
Specialised article
Samskabelse i Praksis - erfaringer fra et undervisningsforløb
Vibeke Andersson, Helene Balslev Clausen
6-15
PDF (Dansk)
Jagten på den gode opgave: Identifikation af kriterier og implementering af peer feedback i praksis
Laura Mark Jensen, Mette Burmølle, Bjørn Friis Johannsen, Jesper Bruun, Marianne Ellegaard
16-30
PDF (Dansk)
Musik- og kunstfestival som praksisnært læringsmiljø i ingeniøruddannelse
Birgitte Rasmussen, Lasse Skovgaard Jensen
31-50
PDF (Dansk)
Et statistikfags succesfulde omstrukturering – fokus på alignment og god feedbackpraksis
Morten Nyboe Tabor, Rikke von Müllen
51-70
PDF (Dansk)
"Den varme stol". En model for peer-feedback i kollektiv vejledning
Gitte Wichmann-Hansen, Tine Wirenfeldt Jensen, Mia Skytte O'Toole
71-85
PDF (Dansk)
Scientific article
Usynlige konventioner: Objektsproglige størrelser i studentertekster som eksempel på hidden literacy
Alexandra Holsting, Jesper Tinggaard Svendsen, Anna Vibeke Lindø, Jesper Knudsen
86-106
PDF (Dansk)
"Vi er rigtig meget ens": Peer-dynamik i samarbejdet mellem specialeskrivende par
Helle Merete Nordentoft, Tine Wirenfelt Jensen, Søren Smedegaard Bengtsen
107-123
PDF (Dansk)
Faciliteret Multi-Source Feedback som pædagogisk kompetenceudvikling – et dansk casestudie
Iris Maria Pedersen, Kamilla Pedersen, Diana Stentoft, Mette Krogh Christensen
124-148
PDF (Dansk)
Læringsdesign til udvikling af kvalitets- og bedømmelseskriterier i studerendes arbejde med kommunikationsprodukter på universitetet
Mette Bengtsson, Rasmus Rex Pedersen
149-163
PDF (Dansk)
Betydning af individuelle faktorer for frafaldsrisiko - en analyse af spørgeskemaer og studieadministrative data
Emil Smith, David Reimer, Christian Christrup Kjeldsen
164-181
PDF (Dansk)
Studerendes forventninger til specialevejledning og specialevejledere – en surveyundersøgelse
Jacob Thøgersen, Anita Dybdal
182-209
PDF (Dansk)
DUT Guide
DUT Guide to research presentations
Linda Greve
210-217
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
PDF (Dansk)
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English