Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 15 Nr. 28 (2020): Undervisningens teknologier og teknikker
Årg. 15 Nr. 28 (2020): Undervisningens teknologier og teknikker
Publiceret:
2020-04-17
Hele nummeret
PDF
Opinion paper
Digitale teknologier i dansk universitetsundervisning – et didaktisk perspektiv
Helle Mathiasen
1-5
PDF
Faglig artikel
Samskabelse i Praksis - erfaringer fra et undervisningsforløb
Vibeke Andersson, Helene Balslev Clausen
6-15
PDF
Jagten på den gode opgave: Identifikation af kriterier og implementering af peer feedback i praksis
Laura Mark Jensen, Mette Burmølle, Bjørn Friis Johannsen, Jesper Bruun, Marianne Ellegaard
16-30
PDF
Musik- og kunstfestival som praksisnært læringsmiljø i ingeniøruddannelse
Birgitte Rasmussen, Lasse Skovgaard Jensen
31-50
PDF
Et statistikfags succesfulde omstrukturering – fokus på alignment og god feedbackpraksis
Morten Nyboe Tabor, Rikke von Müllen
51-70
PDF
"Den varme stol". En model for peer-feedback i kollektiv vejledning
Gitte Wichmann-Hansen, Tine Wirenfeldt Jensen, Mia Skytte O'Toole
71-85
PDF
Videnskabelig artikel
Usynlige konventioner: Objektsproglige størrelser i studentertekster som eksempel på hidden literacy
Alexandra Holsting, Jesper Tinggaard Svendsen, Anna Vibeke Lindø, Jesper Knudsen
86-106
PDF
"Vi er rigtig meget ens": Peer-dynamik i samarbejdet mellem specialeskrivende par
Helle Merete Nordentoft, Tine Wirenfelt Jensen, Søren Smedegaard Bengtsen
107-123
PDF
Faciliteret Multi-Source Feedback som pædagogisk kompetenceudvikling – et dansk casestudie
Iris Maria Pedersen, Kamilla Pedersen, Diana Stentoft, Mette Krogh Christensen
124-148
PDF
Læringsdesign til udvikling af kvalitets- og bedømmelseskriterier i studerendes arbejde med kommunikationsprodukter på universitetet
Mette Bengtsson, Rasmus Rex Pedersen
149-163
PDF
Betydning af individuelle faktorer for frafaldsrisiko - en analyse af spørgeskemaer og studieadministrative data
Emil Smith, David Reimer, Christian Christrup Kjeldsen
164-181
PDF
Studerendes forventninger til specialevejledning og specialevejledere – en surveyundersøgelse
Jacob Thøgersen, Anita Dybdal
182-209
PDF
DUT Guide
DUT Guide to research presentations
Linda Greve
210-217
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English