Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Call for papers til DUT 36
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 15 Nr. 28 (2020): Undervisningens teknologier og teknikker
Årg. 15 Nr. 28 (2020): Undervisningens teknologier og teknikker
Publiceret:
2020-04-17
Hele nummeret
PDF
Opinion paper
Digitale teknologier i dansk universitetsundervisning – et didaktisk perspektiv
Helle Mathiasen
1-5
PDF
Faglig artikel
Samskabelse i Praksis - erfaringer fra et undervisningsforløb
Vibeke Andersson, Helene Balslev Clausen
6-15
PDF
Jagten på den gode opgave: Identifikation af kriterier og implementering af peer feedback i praksis
Laura Mark Jensen, Mette Burmølle, Bjørn Friis Johannsen, Jesper Bruun, Marianne Ellegaard
16-30
PDF
Musik- og kunstfestival som praksisnært læringsmiljø i ingeniøruddannelse
Birgitte Rasmussen, Lasse Skovgaard Jensen
31-50
PDF
Et statistikfags succesfulde omstrukturering – fokus på alignment og god feedbackpraksis
Morten Nyboe Tabor, Rikke von Müllen
51-70
PDF
"Den varme stol". En model for peer-feedback i kollektiv vejledning
Gitte Wichmann-Hansen, Tine Wirenfeldt Jensen, Mia Skytte O'Toole
71-85
PDF
Videnskabelig artikel
Usynlige konventioner: Objektsproglige størrelser i studentertekster som eksempel på hidden literacy
Alexandra Holsting, Jesper Tinggaard Svendsen, Anna Vibeke Lindø, Jesper Knudsen
86-106
PDF
"Vi er rigtig meget ens": Peer-dynamik i samarbejdet mellem specialeskrivende par
Helle Merete Nordentoft, Tine Wirenfelt Jensen, Søren Smedegaard Bengtsen
107-123
PDF
Faciliteret Multi-Source Feedback som pædagogisk kompetenceudvikling – et dansk casestudie
Iris Maria Pedersen, Kamilla Pedersen, Diana Stentoft, Mette Krogh Christensen
124-148
PDF
Læringsdesign til udvikling af kvalitets- og bedømmelseskriterier i studerendes arbejde med kommunikationsprodukter på universitetet
Mette Bengtsson, Rasmus Rex Pedersen
149-163
PDF
Betydning af individuelle faktorer for frafaldsrisiko - en analyse af spørgeskemaer og studieadministrative data
Emil Smith, David Reimer, Christian Christrup Kjeldsen
164-181
PDF
Studerendes forventninger til specialevejledning og specialevejledere – en surveyundersøgelse
Jacob Thøgersen, Anita Dybdal
182-209
PDF
DUT Guide
DUT Guide to research presentations
Linda Greve
210-217
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English