Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 20 (2016): Kvalitet i universitetsundervisningen – forskningsbasering, praksisrelevans og strategisk indsats
Vol. 11 No. 20 (2016): Kvalitet i universitetsundervisningen – forskningsbasering, praksisrelevans og strategisk indsats
Published:
2016-04-19
Full number
Fuldt nummer
PDF (Dansk)
Manager
At synliggøre, hvordan læring er blevet gjort mulig
Rie Troelsen
3-4
PDF (Dansk)
Scientific article
Tilstræbt og realiseret tværfaglighed i universitetsundervisning
Katrine Lindvig, Lars Ulriksen
5-13
PDF (Dansk)
Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes?
Camilla Falk Rønne Nissen, Lars Ulriksen
14-103
PDF (Dansk)
Universitetsuddannelsens relevans i samfundsvidenskabelige studerendes perspektiv
Laura Pérez Skardhamar, Charlotte Baarts
104-112
PDF (Dansk)
Kvalitet i danske masteruddannelser – Et spørgsmål om kompetenceudvikling eller…?
Nikolaj Wittrup Møller Stegeager
113-121
PDF (Dansk)
Specialised article
Fire trin mod udbytterige studenteroplæg - Hvordan præsentationer i undervisningen højner fagligheden og bliver en positiv oplevelse
Linda Greve
122-129
PDF (Dansk)
Testbaseret optag til videregående uddannelser
Maria Cecilie Vonsild, Agner Holmberg Schibler, Birgitta Wallstedt
130-143
PDF (Dansk)
Reviews
Opgave- og skrivevejledning i klynger
Helle Merete Nordentoft
144-145
PDF (Dansk)
Dealing with emotions. A Pedagogical Challenge to Innovative Learning
Camilla Schmidt
146-148
PDF (Dansk)
Eksamensangst. Et problem vi skal løse i fællesskab
Jens Tofteskov
149-151
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
152
PDF (Dansk)
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English