Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 11 Nr. 20 (2016): Kvalitet i universitetsundervisningen – forskningsbasering, praksisrelevans og strategisk indsats
Årg. 11 Nr. 20 (2016): Kvalitet i universitetsundervisningen – forskningsbasering, praksisrelevans og strategisk indsats
Publiceret:
2016-04-19
Fuldt nummer
Fuldt nummer
PDF
Leder
At synliggøre, hvordan læring er blevet gjort mulig
Rie Troelsen
3-4
PDF
Videnskabelig artikel
Tilstræbt og realiseret tværfaglighed i universitetsundervisning
Katrine Lindvig, Lars Ulriksen
5-13
PDF
Sker der noget med læringdudbyttet, når undervisningssproget skiftes?
Camilla Falk Rønne Nissen, Lars Ulriksen
14-103
PDF
Universitetsuddannelsens relevans i samfundsvidenskabelige studerendes perspektiv
Laura Pérez Skardhamar, Charlotte Baarts
104-112
PDF
Kvalitet i danske masteruddannelser – Et spørgsmål om kompetenceudvikling eller…?
Nikolaj Wittrup Møller Stegeager
113-121
PDF
Faglig artikel
Fire trin mod udbytterige studenteroplæg - Hvordan præsentationer i undervisningen højner fagligheden og bliver en positiv oplevelse
Linda Greve
122-129
PDF
Testbaseret optag til videregående uddannelser
Maria Cecilie Vonsild, Agner Holmberg Schibler, Birgitta Wallstedt
130-143
PDF
Anmeldelser
Opgave- og skrivevejledning i klynger
Helle Merete Nordentoft
144-145
PDF
Dealing with emotions. A Pedagogical Challenge to Innovative Learning
Camilla Schmidt
146-148
PDF
Eksamensangst. Et problem vi skal løse i fællesskab
Jens Tofteskov
149-151
PDF
Kolofon
Kolofon
152
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English