Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Bestil papirudgave
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 8 Nr. 1 (2024): Pædagogik & krop

Årg. 8 Nr. 1 (2024): Pædagogik & krop

					Se Årg. 8 Nr. 1 (2024): Pædagogik & krop
Publiceret: 2024-04-15

Hele nummeret

  • pdf

Artikler

  • Pædagogik & krop

    FPPU Redaktion
    3
    • pdf
  • Protokollens kroppe – Forbindelserne mellem krydset, barnet og territoriet i en aflejret styringsteknologi

    Maja Plum
    8
    • pdf
  • Handicap som fraværende tilstedeværelse

    Olivia Dahl, Emil Falster
    9
    • pdf
  • Kroppens sprog – om sårbarhed, mod og åbenhjertet lederskab i pædagogisk praksis

    Helle Winther
    10
    • pdf
  • Sted, krop og dyb geologisk tid – At læse om klimaforandringer i børnehaven

    Lisa Stolt Rasmussen, Nanna Jordt Jørgensen
    8
    • pdf
  • Med kroppen i ‘den sorte gryde’ – Dramaøvelser i skolens specialklasser

    Henriette Blomgren
    8
    • pdf
  • Legens bevægelser i skolen

    Helle Marie Skovbjerg, Anne-Lene Sand, Jens-Ole Jensen
    10
    • pdf
  • Puderummet som sprogmiljø

    Annegrethe Ahrenkiel, Lars Holm
    10
    • pdf
  • Studerendes udvikling af professionsidentitet gennem musikpædagogi – et sensitivt og refleksivt anliggende

    Lærke Nørgård Pallesen, Christina Dahl Madsen
    8
    • pdf
  • Det koordinerende og kollaborerende samarbejde om vilde problemer

    Charlotte Riis Jensen, Mette Molbæk
    8
    • pdf
  • Digitale logbøger – undersøgelser af unges sociale mediepraksisser som afsæt for fritidspædagogisk udvikling

    Sofie Sauzet, Johan Jakobsen, Benjamin Karstoft
    9
    • pdf

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

ISSN 2794-2929 (Trykt)
ISSN 2446-2810 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.