Citation/Eksport
Ellebæk, J. J., & Nielsen, B. L. (2016). Pedagogical Content Knowledge (PCK) – et tiltrængt naturfagsdidaktisk forskningsfelt i Danmark?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (4). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36420
Resumé
N/AMest læste artikler af samme forfatter(e)
- Birgitte Lund Nielsen, Harald Brandt, Ole Radner, Mogens Surland, Hakon Swensen, Augmented Reality og stilladsering af elevernes undersøgende samtale og modelleringskompetence , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Arne Mogensen, Birgitte Lund Nielsen, Martin Krabbe Sillasen, Processer der forandrer - fagteamsamarbejde efter QUEST-modellen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2015)
- Birgitte Lund Nielsen, Birgitte Pontoppidan, Martin Sillasen, Arne Morgensen, Keld Nielsen, QUEST – et storskalaprojekt til udvikling af naturfagsundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2013)
- Jens Jakob Ellebæk, Lars Domino Østergaard, “Best Practice” – visdommen i dansk naturfagsformidling , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2009)
- Birgitte Lund Nielsen, Rikke Frøhlich Hougaard, Mikkel Krægpøth, Forskningslignende laboratorieaktiviteter for 1. års studerende på universitetet – muligheder og udfordringer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2020)
- Birgitte Lund Nielsen, Lars Brian Krogh, Professionel udvikling for naturfagslærere - tematiseret med data fra KiU og QUEST , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Birgitte Lund Nielsen, Læreruddannelsen inden for det naturfaglige område , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)
- Birgitte Lund Nielsen, Naturfagslæreres konstruktion , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2012)
- Birgitte Lund Nielsen, Visible Learning: Hvad ved man om hvilke faktorer der påvirker elever og studerendes læring mest? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2011)
- Birgitte Lund Nielsen, Knud Rasmussen, Harald Brandt, Praktikvideo i læreruddannelsens naturfags- og matematikundervisning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2009)