Citation/Eksport
Ahrenkiel, L., & Petersen, M. R. (2016). Bør science stå på egne ben i dagtilbuddene?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36396
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Michelsen, Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Laboratoriemodellen - kompetenceudvikling med fokus på forandring af praksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Morten Rask Petersen, Anne Vibeke Kragelund, Katrine Elkjær, Mikkel Poulsen, Faglig læring i uformelle læringsmiljøer - et praksiseksempel på spil som læringskontekst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)
- Linda Ahrenkiel, Stine Caspersen, Morten Christensen, Gitte Grønlund, Effekter af en Science Camp , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2016)
- Morten Rask Petersen, Lærke Elisabeth Kristensen, Naturvidenskabeligt grundforløb - relevant og motiverende for gymnasieelever? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Henrik Skov Midtiby, Linda Ahrenkiel, Digitale læremidlers potentiale til at støtte udviklingen af matematiske kompetencer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)
- Morten Rask Petersen, Helle Kruse Krossá, Udvikling af elevernes kemiske observationskompetencer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Morten Rask Petersen, Ph.d.-afhandlinger: Interesseudvikling i naturfagene gennem faglig progression , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)
- Linda Ahrenkiel, Morten Petersen, Hvilke muligheder er der for at arbejde med science på pædagoguddannelsen? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2022)
- Thomas R.S. Albrechtsen, Morten Rask Petersen, Åbne opgaver og stilladsering af interesse i naturfagsundervisningen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)
- Linda Ahrenkiel, Morten Petersen, Pædagogik for bæredygtighed og science i dagtilbud , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2022)