Citation/Eksport
Albrechtsen, T. R., & Petersen, M. R. (2014). Åbne opgaver og stilladsering af interesse i naturfagsundervisningen. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (3). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36268
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Michelsen, Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Laboratoriemodellen - kompetenceudvikling med fokus på forandring af praksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Morten Rask Petersen, Anne Vibeke Kragelund, Katrine Elkjær, Mikkel Poulsen, Faglig læring i uformelle læringsmiljøer - et praksiseksempel på spil som læringskontekst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)
- Morten Rask Petersen, Lærke Elisabeth Kristensen, Naturvidenskabeligt grundforløb - relevant og motiverende for gymnasieelever? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Morten Rask Petersen, Helle Kruse Krossá, Udvikling af elevernes kemiske observationskompetencer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Morten Rask Petersen, Ph.d.-afhandlinger: Interesseudvikling i naturfagene gennem faglig progression , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)
- Thomas R.S. Albrechtsen, Interessebegrebet i ROSEundersøgelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2009)
- Linda Ahrenkiel, Morten Rask Petersen, Bør science stå på egne ben i dagtilbuddene? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2016)
- Morten Rask Petersen, Elevers interesse efter ekskursion til et rensningsanlæg , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2018)
- Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Claus Michelsen, Kvalificering af elevernes stemme til udvikling af naturfagene – et praksiseksempel , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2011)
- Morten Rask Petersen, Frank Jensen, Claus Michelsen, Læreruddannelser fra fortiden , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)