Citation/Eksport
Petersen, M. R., Jensen, F., & Michelsen, C. (2017). Læreruddannelser fra fortiden. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36659
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Michelsen, IBSME – inquiry-based science and mathematics education , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2011)
- Claus Michelsen, Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Laboratoriemodellen - kompetenceudvikling med fokus på forandring af praksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Morten Rask Petersen, Anne Vibeke Kragelund, Katrine Elkjær, Mikkel Poulsen, Faglig læring i uformelle læringsmiljøer - et praksiseksempel på spil som læringskontekst , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)
- Stine Mariegaard, Christina Haandbæk Schmidt, Claus Michelsen, Naturfaglig erfaringsdannelse som kontinuitetspraksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Morten Rask Petersen, Lærke Elisabeth Kristensen, Naturvidenskabeligt grundforløb - relevant og motiverende for gymnasieelever? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Morten Rask Petersen, Helle Kruse Krossá, Udvikling af elevernes kemiske observationskompetencer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2019)
- Claus Michelsen, Naturfagscurriculum med fokus på modeller og modellering , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2020)
- Claus Michelsen, Hvordan uddanner vi gymnasielærere? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Claus Michelsen, Steffen M. Iversen, Samspillet mellem matematik og de andre fag i gymnasieskolen - Matematikfaget og reformen af de ungdomsgymnasiale uddannelser , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Morten Rask Petersen, Ph.d.-afhandlinger: Interesseudvikling i naturfagene gennem faglig progression , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2014)