Citation/Eksport
Michelsen, C. (2020). Naturfagscurriculum med fokus på modeller og modellering. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 2020(1), 4. Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/118897
Resumé
Kommentar til Jørgen Løye Christiansen, John Andersson, Dorrit Hansen, Mari-Ann Skovlund Jensen, Lars Bo Kinnerup og Karin Marianne Lilius: “Brug af modeller og modellering i udskolingens naturfagsundervisning”, MONA 2019‑4.
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Michelsen, IBSME – inquiry-based science and mathematics education , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2011)
- Claus Michelsen, Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Laboratoriemodellen - kompetenceudvikling med fokus på forandring af praksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Stine Mariegaard, Christina Haandbæk Schmidt, Claus Michelsen, Naturfaglig erfaringsdannelse som kontinuitetspraksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2020)
- Claus Michelsen, Hvordan uddanner vi gymnasielærere? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2020)
- Claus Michelsen, Steffen M. Iversen, Samspillet mellem matematik og de andre fag i gymnasieskolen - Matematikfaget og reformen af de ungdomsgymnasiale uddannelser , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2009)
- Nadia Rahbek Dyrberg, Camilla Gundlach Kromann, Claus Michelsen, Studiegrupper og studiegruppevejledere på naturvidenskabelige universitetsuddannelser , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2015)
- Claus Michelsen, Studiekompetencer i kursusbeskrivelsernes målsætning , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2013)
- Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Claus Michelsen, Kvalificering af elevernes stemme til udvikling af naturfagene – et praksiseksempel , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2011)
- Morten Rask Petersen, Frank Jensen, Claus Michelsen, Læreruddannelser fra fortiden , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Claus Michelsen, Fødekæden i gymnasielæreruddannelsen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2008)