Citation/Eksport
Ahrenkiel, L., & Petersen, M. R. (2016). Bør science stå på egne ben i dagtilbuddene?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). https://doi.org/10.7146/mona.v0i2.36396
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Linda Ahrenkiel, Morten Petersen, Pædagogik for bæredygtighed og science i dagtilbud , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2022)
- Morten Rask Petersen, Elevers interesse efter ekskursion til et rensningsanlæg , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2018)
- Morten Rask Petersen, Frank Jensen, Claus Michelsen, Læreruddannelser fra fortiden , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Morten Rask Petersen, Skal man satse alt på én hest? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2013)
- Morten Rask Petersen, Interessens kvalitet i interesseudviklingen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)
- Linda Ahrenkiel, Outreach aktiviteter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2013)