Citation/Eksport
Ahrenkiel, L., & Petersen, M. R. (2016). Bør science stå på egne ben i dagtilbuddene?. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36396
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Morten Rask Petersen, Elevers interesse efter ekskursion til et rensningsanlæg , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2018)
- Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Claus Michelsen, Kvalificering af elevernes stemme til udvikling af naturfagene – et praksiseksempel , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2011)
- Morten Rask Petersen, Skal man satse alt på én hest? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2013)
- Morten Rask Petersen, Frank Jensen, Claus Michelsen, Læreruddannelser fra fortiden , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)
- Linda Ahrenkiel, Outreach aktiviteter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2013)
- Morten Rask Petersen, Interessens kvalitet i interesseudviklingen , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2012)