Citation/Eksport
Ahrenkiel, L., & Petersen, M. (2022). Pædagogik for bæredygtighed og science i dagtilbud. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 22(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/132762
Resumé
Anmeldelse af Pædagogik for bæredygtighed og science i dagtilbud af Stig Broström og Thorleif Frøkjær, Samfundslitteratur, ISBN 9788759339169
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Claus Michelsen, Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Laboratoriemodellen - kompetenceudvikling med fokus på forandring af praksis , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2017)
- Linda Ahrenkiel, Stine Caspersen, Morten Christensen, Gitte Grønlund, Effekter af en Science Camp , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2016)
- Lars Krogh, Jens Dolin, Morten Petersen, De vigtigste udfordringer i det danske naturfagsdidaktiske felt , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2022)
- Henrik Skov Midtiby, Linda Ahrenkiel, Digitale læremidlers potentiale til at støtte udviklingen af matematiske kompetencer , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2015)
- Linda Ahrenkiel, Morten Petersen, Hvilke muligheder er der for at arbejde med science på pædagoguddannelsen? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2022)
- Linda Ahrenkiel, Morten Rask Petersen, Bør science stå på egne ben i dagtilbuddene? , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2016)
- Morten Rask Petersen, Linda Ahrenkiel, Claus Michelsen, Kvalificering af elevernes stemme til udvikling af naturfagene – et praksiseksempel , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 4 (2011)
- Linda Ahrenkiel, Outreach aktiviteter , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2013)