Citation/Eksport
Larsen, D. M., & Christensen, M. (2023). Vertikal fordybelse i undersøgelsesbaseret modellering. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, 23(1). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/136310
Resumé
Kommentar til Claus Auning: “Undersøgelsesbaseret modellering i matematik og naturfag i skolen”, MONA, 2022(4).
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Dorte Moeskær Larsen, Bent Lindhart, Undersøgende aktiviteter og ræsonnementer i matematik undervisningen på mellemtrinnet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2019)
- Linda Ahrenkiel, Stine Caspersen, Morten Christensen, Gitte Grønlund, Effekter af en Science Camp , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2016)
- Stig Toke Gissel, Mette Hjelmborg, Bo Teglskov Kristensen, Dorte Moeskær Larsen, Kompetencedækning i analoge matematiksystemer til mellemtrinnet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Camilla Hellsten Østergaaard, Dorte Moeskær Larsen, Forståelse af matematiklærernes praksis – et socialt blik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2015)
- Dorte Moeskær Larsen, Problemopstilling som vurdering for læring , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2017)