Citation/Eksport
Larsen, D. M. (2017). Problemopstilling som vurdering for læring. MONA - Matematik- Og Naturfagsdidaktik, (2). Hentet fra https://tidsskrift.dk/mona/article/view/36657
Mest læste artikler af samme forfatter(e)
- Dorte Moeskær Larsen, Bent Lindhart, Undersøgende aktiviteter og ræsonnementer i matematik undervisningen på mellemtrinnet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2019)
- Stig Toke Gissel, Mette Hjelmborg, Bo Teglskov Kristensen, Dorte Moeskær Larsen, Kompetencedækning i analoge matematiksystemer til mellemtrinnet , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 3 (2019)
- Camilla Hellsten Østergaaard, Dorte Moeskær Larsen, Forståelse af matematiklærernes praksis – et socialt blik , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 2 (2015)
- Dorte Moeskær Larsen, Morten Christensen, Vertikal fordybelse i undersøgelsesbaseret modellering , MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik: Nr. 1 (2023)