Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Latest issue
Archive
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Author’s guide
Types of articles
Criteria for articles
Guidance for submission
Preparing your submission
Editorial Team and Contact
Editorial Team
Contact
About DUT
DUN-net.dk
Search
Ny bruger?
Log på
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 33 (2022): Pædagogiske eksperimenter
Vol. 17 No. 33 (2022): Pædagogiske eksperimenter
Published:
2023-02-06
Full Issue
PDF (Dansk)
Manager
Nu har du også mulighed for at debattere i DUT
Lotte Dyhrberg O'Neill
PDF (Dansk)
Specialised article
Effektevaluering af adjunktuddannelse i en programteoretisk ramme – et casestudie
Marianne Ellegaard, Kristian Kildemoes Foss
PDF (Dansk)
Oecon-uddannelsen på AAUBS - Pluralisme og Problem-based learning
Finn Olesen, Mogens Ove Madsen
PDF (Dansk)
Scientific article
Pandemins påverkan på universitetslärares pedagogiska praktik
Marie Leijon, Martin Stigmar
PDF (Dansk)
Materialitet, kropslighed og kommunikation i legeeksperimenter på tværs af uddannelser
Kim Holflod, Mathias Sune Berg
PDF (Dansk)
The ideal philosophy student
A qualitative study of the transition into first year higher education
Andrea Fransiska Møller Gregersen, Henriette Tolstrup Holmegaard
PDF (Dansk)
Clinical problem-based medical education: A social identity perspective on learning.
Nicolaj Johansson, Susanne Nøhr, Tine Lass Klitgaard, Diana Stentoft , Henrik Vardinghus-Nielsen
PDF (Dansk)
Emotionelt arbejde og læring i asynkron peer-feedback
Helle Merete Nordentoft, Karen Louise Møller
PDF (Dansk)
Reviews
Værdiskabende workshops – trin for trin
Pernille Stenkil Hansen
PDF (Dansk)
Digitale læringsrum
Jens Jørgen Hansen
PDF (Dansk)
Colophon
Kolofon
PDF (Dansk)
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems
Language
Dansk
English