Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 17 Nr. 33 (2022): Pædagogiske eksperimenter
Årg. 17 Nr. 33 (2022): Pædagogiske eksperimenter
Publiceret:
2023-02-06
Hele nummeret
PDF
Leder
Nu har du også mulighed for at debattere i DUT
Lotte Dyhrberg O'Neill
PDF
Faglig artikel
Effektevaluering af adjunktuddannelse i en programteoretisk ramme – et casestudie
Marianne Ellegaard, Kristian Kildemoes Foss
PDF
Oecon-uddannelsen på AAUBS - Pluralisme og Problem-based learning
Finn Olesen, Mogens Ove Madsen
PDF
Videnskabelig artikel
Pandemins påverkan på universitetslärares pedagogiska praktik
Marie Leijon, Martin Stigmar
PDF
Materialitet, kropslighed og kommunikation i legeeksperimenter på tværs af uddannelser
Kim Holflod, Mathias Sune Berg
PDF
The ideal philosophy student
A qualitative study of the transition into first year higher education
Andrea Fransiska Møller Gregersen, Henriette Tolstrup Holmegaard
PDF
Clinical problem-based medical education: A social identity perspective on learning.
Nicolaj Johansson, Susanne Nøhr, Tine Lass Klitgaard, Diana Stentoft , Henrik Vardinghus-Nielsen
PDF
Emotionelt arbejde og læring i asynkron peer-feedback
Helle Merete Nordentoft, Karen Louise Møller
PDF
Anmeldelser
Værdiskabende workshops – trin for trin
Pernille Stenkil Hansen
PDF
Digitale læringsrum
Jens Jørgen Hansen
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English