Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Open Call for Papers: DUT 38
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 15 Nr. 29 (2020): Autentisk læring
Årg. 15 Nr. 29 (2020): Autentisk læring
Publiceret:
2021-01-12
Hele nummeret
DUT nr. 29 - samlet udgave
Leder
Et autentisk universitetspædagogisk pusterum
Katrine Lindvig
1
PDF
Videnskabelig artikel
Muligheder og dilemmaer i forskningssamarbejder mellem undervisere og studerende
Anne Vorre Hansen, Magnus Paulsen Hansen, Andreas Hagedorn Krogh
2-13
PDF
Can Students' Attitudes and Behaviors be Changed by Educational Interventions?
A Comparative Case Study
Vidar Gynnild, John Sølve Tyssedal
14-33
PDF
Hvad bekymrer nye ph.d.-stipendiater?
Sofie Kobayashi, Olga Trolle
45-69
PDF
3 opmærksomhedspunkter i overgangen til universitetet
Hvad kan vi lære af Arts-studerendes oplevelse af at starte på universitetet?
Rasmus Hansen, Pernille Risør Elving
70-86
PDF
Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
Jette Seiden Hyldegård, Hanne Nexø Jensen
87-104
PDF
Faglig artikel
Erfaringer fra et rollespil
Pædagogiske og teoretiske perspektiver på autenticitet
Jens Kjær Riemer, Jens Tofteskov, Erik Caparros Højbjerg
34-44
PDF
Eksempel, eksemplaritet, erfaring
Om iterativ autenticitet i læring
Palle Nørgaard, Magnus Hultberg
105-118
PDF
DUT Guide
DUT Guide: Strategies for criteria-aligned, fair and inclusive oral exams
Donna Hurford
119-127
PDF
DUT Guide: Studielederråd
Jens Dolin
128-135
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English