Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
DUT
  • Nyeste nummer
  • Arkiv
  • Call for papers
    • Open Call for Papers: DUT 39
  • Forfattervejledning
    • Artikeltyper
    • Kriterier for artikler
    • Vejledning til indsendelse
    • Forbered din indsendelse
  • Redaktion og kontakt
    • Redaktionen
    • Kontakt
  • Om DUT
  • DUN-net.dk
Søg
  • Ny bruger?
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 15 Nr. 29 (2020): Autentisk læring

Årg. 15 Nr. 29 (2020): Autentisk læring

					Se Årg. 15 Nr. 29 (2020): Autentisk læring
Publiceret: 2021-01-12

Hele nummeret

  • DUT nr. 29 - samlet udgave

Leder

  • Et autentisk universitetspædagogisk pusterum

    Katrine Lindvig
    1
    • PDF

Videnskabelig artikel

  • Muligheder og dilemmaer i forskningssamarbejder mellem undervisere og studerende

    Anne Vorre Hansen, Magnus Paulsen Hansen, Andreas Hagedorn Krogh
    2-13
    • PDF
  • Can Students' Attitudes and Behaviors be Changed by Educational Interventions? A Comparative Case Study

    Vidar Gynnild, John Sølve Tyssedal
    14-33
    • PDF
  • Hvad bekymrer nye ph.d.-stipendiater?

    Sofie Kobayashi, Olga Trolle
    45-69
    • PDF
  • 3 opmærksomhedspunkter i overgangen til universitetet Hvad kan vi lære af Arts-studerendes oplevelse af at starte på universitetet?

    Rasmus Hansen, Pernille Risør Elving
    70-86
    • PDF
  • Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces

    Jette Seiden Hyldegård, Hanne Nexø Jensen
    87-104
    • PDF

Faglig artikel

  • Erfaringer fra et rollespil Pædagogiske og teoretiske perspektiver på autenticitet

    Jens Kjær Riemer, Jens Tofteskov, Erik Caparros Højbjerg
    34-44
    • PDF
  • Eksempel, eksemplaritet, erfaring Om iterativ autenticitet i læring

    Palle Nørgaard, Magnus Hultberg
    105-118
    • PDF

DUT Guide

  • DUT Guide: Strategies for criteria-aligned, fair and inclusive oral exams

    Donna Hurford
    119-127
    • PDF
  • DUT Guide: Studielederråd

    Jens Dolin
    128-135
    • PDF

Kolofon

  • Kolofon

    • PDF

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Indsend

Indsend

Udviklet af

Open Journal Systems

Sprog

  • Dansk
  • English

Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

ISSN 1901-5089 (Trykt)
ISSN 2245-1374 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.