Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
DUT
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • DUN
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 15 Nr. 29 (2020): Autentisk læring

Publiceret: 2021-01-12

Hele nummeret

  • DUT nr. 29 - samlet udgave

Leder

  • Et autentisk universitetspædagogisk pusterum
    Katrine Lindvig
    1
    • PDF

Videnskabelig artikel

  • Muligheder og dilemmaer i forskningssamarbejder mellem undervisere og studerende
    Anne Vorre Hansen, Magnus Paulsen Hansen, Andreas Hagedorn Krogh
    2-13
    • PDF
  • Can Students' Attitudes and Behaviors be Changed by Educational Interventions? A Comparative Case Study
    Vidar Gynnild, John Sølve Tyssedal
    14-33
    • PDF
  • Hvad bekymrer nye ph.d.-stipendiater?
    Sofie Kobayashi, Olga Trolle
    45-69
    • PDF
  • 3 opmærksomhedspunkter i overgangen til universitetet Hvad kan vi lære af Arts-studerendes oplevelse af at starte på universitetet?
    Rasmus Hansen, Pernille Risør Elving
    70-86
    • PDF
  • Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
    Jette Seiden Hyldegård, Hanne Nexø Jensen
    87-104
    • PDF

Faglig artikel

  • Erfaringer fra et rollespil Pædagogiske og teoretiske perspektiver på autenticitet
    Jens Kjær Riemer, Jens Tofteskov
    34-44
    • PDF
  • Eksempel, eksemplaritet, erfaring Om iterativ autenticitet i læring
    Palle Nørgaard, Magnus Hultberg
    105-118
    • PDF

DUT Guide

  • DUT Guide: Strategies for criteria-aligned, fair and inclusive oral exams
    Donna Hurford
    119-127
    • PDF
  • DUT Guide: Studielederråd
    Jens Dolin
    128-135
    • PDF

Kolofon

  • Kolofon
    • PDF
Indsend
Nyeste nummer
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Hostet af Det Kgl. Bibliotek
Online ISSN 2245-1374

Om dette publiceringssystem