Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste nummer
Arkiv
Call for papers
Call for papers til DUT 36
Forfattervejledning
Artikeltyper
Kriterier for artikler
Vejledning til indsendelse
Forbered din indsendelse
Redaktion og kontakt
Redaktionen
Kontakt
Om DUT
DUN-net.dk
Søg
Ny bruger?
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 15 Nr. 29 (2020): Autentisk læring
Årg. 15 Nr. 29 (2020): Autentisk læring
Publiceret:
2021-01-12
Hele nummeret
DUT nr. 29 - samlet udgave
Leder
Et autentisk universitetspædagogisk pusterum
Katrine Lindvig
1
PDF
Videnskabelig artikel
Muligheder og dilemmaer i forskningssamarbejder mellem undervisere og studerende
Anne Vorre Hansen, Magnus Paulsen Hansen, Andreas Hagedorn Krogh
2-13
PDF
Can Students' Attitudes and Behaviors be Changed by Educational Interventions?
A Comparative Case Study
Vidar Gynnild, John Sølve Tyssedal
14-33
PDF
Hvad bekymrer nye ph.d.-stipendiater?
Sofie Kobayashi, Olga Trolle
45-69
PDF
3 opmærksomhedspunkter i overgangen til universitetet
Hvad kan vi lære af Arts-studerendes oplevelse af at starte på universitetet?
Rasmus Hansen, Pernille Risør Elving
70-86
PDF
Klyngevejledning som driver for specialestuderendes videnskabelsesproces
Jette Seiden Hyldegård, Hanne Nexø Jensen
87-104
PDF
Faglig artikel
Erfaringer fra et rollespil
Pædagogiske og teoretiske perspektiver på autenticitet
Jens Kjær Riemer, Jens Tofteskov, Erik Caparros Højbjerg
34-44
PDF
Eksempel, eksemplaritet, erfaring
Om iterativ autenticitet i læring
Palle Nørgaard, Magnus Hultberg
105-118
PDF
DUT Guide
DUT Guide: Strategies for criteria-aligned, fair and inclusive oral exams
Donna Hurford
119-127
PDF
DUT Guide: Studielederråd
Jens Dolin
128-135
PDF
Kolofon
Kolofon
PDF
Nyeste nummer
Indsend
Indsend
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
Dansk
English