Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
Indsendelser
Retningslinjer for forfattere
Fagfællebedømmelse
Retningslinjer for fagfællebedømmere
Tak til bedømmere
LLN
Hjælp til tidsskriftssystemet
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 1 Nr. 1 (2016): Lærings- og kompetencemål i skole og læreruddannelse
Årg. 1 Nr. 1 (2016): Lærings- og kompetencemål i skole og læreruddannelse
Publiceret:
2016-09-30
Hele nummeret
PDF
Forord
Forord
Nanna Sofie Duchêne
4-6
PDF
Artikler inden for tema
Entreprenørskab og læringsmål
Helle Munkholm Davidsen
7-27
PDF
På vej mod en målbevidst målstyret kompetenceorienteret matematikundervisning
Rune Hansen
28-54
PDF
Frakobling af formål og indhold - en strukturel diskursanalyse af læreruddannelsens (LU13) sammenhængsforståelse
Benny Bang Carlsen
55-74
PDF
Artikler uden for tema
Lærerstuderendes udvikling af autonomi i et uddannelsespædagogisk perspektiv
Henrik Balle Nielsen, Chung Kim, Dorthe Ansine Christensen, Anja Madsen Kvols, Lóa Björk Jóelsdóttir, Hilmar Dyrborg Laursen, Henrik Scheel Andersen
116-141
PDF
Artikler inden for tema
Kompetencer i skole og uddannelse
Peter Hougaard Madsen
75-100
PDF
Mål uden mæle – afklaringsforsøg af forholdet mellem formål og to typer af mål
Johannes Adamsen
101-115
PDF
Artikler uden for tema
Faglig kommunikation i et professionelt fællesskab – om sproglige og kommunikative muligheder for faglighed i praksis
Solveig Troelsen
142-156
PDF
Status på internationalisering i læreruddannelsen
Tove Heidemann
157-175
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Nyeste nummer