Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Studier i læreruddannelse og -profession
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
Kontaktperson
LLN
Hjælp til indsendelse
Søg
Registrér
Log på
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 1 Nr. 1 (2016): Lærings- og kompetencemål i skole og læreruddannelse
Årg. 1 Nr. 1 (2016): Lærings- og kompetencemål i skole og læreruddannelse
Publiceret:
2016-09-30
Hele nummeret
PDF
Forord
Forord
Nanna Sofie Duchêne
4-6
PDF
Artikler inden for tema
Entreprenørskab og læringsmål
Helle Munkholm Davidsen
7-27
PDF
På vej mod en målbevidst målstyret kompetenceorienteret matematikundervisning
Rune Hansen
28-54
PDF
Frakobling af formål og indhold - en strukturel diskursanalyse af læreruddannelsens (LU13) sammenhængsforståelse
Benny Bang Carlsen
55-74
PDF
Artikler uden for tema
Lærerstuderendes udvikling af autonomi i et uddannelsespædagogisk perspektiv
Henrik Balle Nielsen, Chung Kim, Dorthe Ansine Christensen, Anja Madsen Kvols, Lóa Björk Jóelsdóttir, Hilmar Dyrborg Laursen, Henrik Scheel Andersen
116-141
PDF
Artikler inden for tema
Kompetencer i skole og uddannelse
Peter Hougaard Madsen
75-100
PDF
Mål uden mæle – afklaringsforsøg af forholdet mellem formål og to typer af mål
Johannes Adamsen
101-115
PDF
Artikler uden for tema
Faglig kommunikation i et professionelt fællesskab – om sproglige og kommunikative muligheder for faglighed i praksis
Solveig Troelsen
142-156
PDF
Status på internationalisering i læreruddannelsen
Tove Heidemann
157-175
PDF
Indsend
Indsend
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Nyeste nummer