Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Bestil papirudgave
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 4 Nr. 2 (2020): Pædagogik og Ekspertise

Årg. 4 Nr. 2 (2020): Pædagogik og Ekspertise

Pædagogik og Ekspertise
Publiceret: 2020-10-19

Artikler

  • Redaktionelt. Pædagogik og ekspertise

    Line Togsverd
    5
    • pdf
  • Optimisme og handlekraft – et etnografisk blik på hvordan evidens bliver til og virker i det pædagogiske felt

    Anne Mette Buus
    11
    • pdf
  • Pædagogisk rettethed og situerede evaluerende praksisser i pædagogisk arbejde

    Pia Rauff Krøyer, Hanne Laursen
    15
    • pdf
  • Pædagogiske ildsjæle og entreprenører Et studie af entreprenørskab som et muligt rum for faglig fordybelse og specialisering inden for det pædagogiske felt

    Mikkel Snorre Wilms Boysen, Nils Falk Hansen, Mostafa Yamil
    17
    • pdf
  • Pædagogisk ekspertise og kvalitet i fritidsinstitutionerne

    Mette Høgh Stæhr, Lisbeth Madsen
    15
    • pdf
  • Klubpædagogen mellem demokrati, frihed og markedsgørelse? – Tre nøglefortællinger om klubpædagogisk professionsidentitet

    Lea Ringskou, Christoffer Vengsgaard, Caroline Bach
    16
    • pdf
  • Faglige fyrtårne – et voksende fænomen på dagtilbudsområdet

    Charlotte Riis Jensen, Marianne Preus
    14
    • pdf
  • Fra støttepædagog til ekspert med pædagogisk takt

    Jonna Nøttrup, Ole Steen Nielsen
    15
    • pdf
  • ”Det gjorde sygt, sygt ondt” Design af inkluderende legemiljø i skolen i samarbejde med pædagoger

    Hanne Hede Jørgensen, Helle Marie Skovbjerg
    13
    • pdf

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

ISSN 2794-2929 (Trykt)
ISSN 2446-2810 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.