Spring til hovedindhold Spring til hovednavigations-menu Spring til bundtekst
Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse
  • Nyeste
  • Arkiver
  • Meddelelser
  • Om
    • Om tidsskriftet
    • Indsendelser
    • Redaktionsgruppe
    • Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger
    • Kontaktperson
  • Bestil papirudgave
Søg
  • Registrér
  • Log på
  1. Startside /
  2. Arkiver /
  3. Årg. 7 Nr. 1 (2023): Pædagogik & diagnoser

Årg. 7 Nr. 1 (2023): Pædagogik & diagnoser

					Se Årg. 7 Nr. 1 (2023): Pædagogik & diagnoser
Publiceret: 2023-04-12

Hele nummeret

  • pdf

Artikler

  • Pædagogik & diagnoser Redaktionelt forord

    FPPU Redaktion
    3
    • pdf
  • Hvad blev der af ’normalen’? Hvordan overdiagnostik af psykiske sygdomme hos børn bringer pædagogikkens vilkår i forandring

    Alexandra Brandt Ryborg Jønsson, John Brandt Brodersen
    10
    • pdf
  • Unge kvinder på socialpsykiatriske bosteder – forhandlinger & navigationer på tværs af diagnoser og køn

    Anne Mia Steno, Mari Holen
    9
    • pdf
  • Aflæsning og praksis – Specialpædagogisk arbejde med børnehavebørn med autisme

    Ida Danneskiold-Samsøe, Bjørg Kjær
    10
    • pdf
  • Skolevægring – børn med udfordringer og deres vanskeligheder med at komme i skole

    Britta Dumstrei
    9
    • pdf
  • Familier på spil – om handicap og stigmaspredning

    Katrine Risbank-Jensen
    10
    • pdf
  • Inklusions- og eksklusionsprocesser i leg

    Janne Hedegaard Hansen, Helle Marie Skovbjerg, Anne-Lene Sand, Jens-Ole Jensen, Hanne Hede Jørgensen, Andreas Lieberoth
    10
    • pdf
  • Underviserens arbejde med at skabe deltagelse i undervisning med legekvalitet

    Sisse Winther Oreskov, Lise Hostrup Sønnichsen
    8
    • pdf
  • Pædagogers risikovurderinger på børneområdet

    Morten Ejrnæs, Cecilie K. Moesby-Jensen
    12
    • pdf
  • Pædagogiske science-forholdemåder – om hvordan pædagoger kan mødes med børn om science

    Stine Mariegaard
    9
    • pdf

Indsend

Indsend

Information

  • Til læsere
  • Til forfattere
  • Til bibliotekarer

Nyeste nummer

  • Atom-logo
  • RSS2-logo
  • RSS1-logo

Forskning i Pædagogers Profession og Uddannelse

ISSN 2794-2929 (Trykt)
ISSN 2446-2810 (Online)

Tilgængelighedserklæring

Mere information om dette publiceringssystem, platform og workflow fra OJS/PKP.