Fremmedsprog som tillægskompetence? Ja, tak

Authors

  • Francesco Caviglia
  • Susana Silvia Fernández

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v29i77.142107

References

CLES (u.å.). Certificat de compétences en langues de l’enseignement supérieur [Kompetencebevis i sprog på videregående uddannelser]. Lokaliseret d. 25. august 2023 på certification-cles. fr/francais/accueil-1076005. kjsp?RH=8204107280166102.

Council of Europe (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment (CEFR). Strasbourg:

Council of Europe Publishing. Lokaliseret d. 14. september 2023 på rm.coe.int/1680459f97.

Council of Europe (2020). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment (CEFR). Companion volume. Strasbourg: Council of Europe Publishing. Lokaliseret d. 14. september 2023 på coe.int/lang-cefr.

Dansk Industri (2021). Fremmedsprog og dobbeltkompetencer er vigtige for danske virksomheder. Lokaliseret d. 14. september 2023 på danskindustri.dk/siteassets/ di-analyse-fremmedsprog-ogdobbeltkompetencer-er-vigtigefor-danske-virksomheder.docx.pdf/Download.

Högskolan Dalarna (2023). Språk. Lokaliseret d. 12. oktober 2023 på du.se/sv/Utbildning/varautbildningar/sprak.

Pôle Lansad (u.å.). Langues pour spécialistes d’autres disciplines [Sprog til specialister i andre discipliner]. Strasbourg: Faculté des langues, Université de Strasbourg.Lokaliseret d. 25. august 2023 på lansad.unistra.fr/accueil.

Downloads

Published

2023-12-04

How to Cite

Caviglia, F., & Silvia Fernández, S. (2023). Fremmedsprog som tillægskompetence? Ja, tak. Sprogforum, 29(77). https://doi.org/10.7146/spr.v29i77.142107

Most read articles by the same author(s)