Forord
DOI:
https://doi.org/10.7146/spr.v29i76.138175References
Bailey, K.M. (1996). The best laid plans: Teachers’ in-class decisions to depart from their lesson plans. I: Bailey, K.M. & Nunan, D. (red.), Voices from the language classroom: Qualitative research in second language education (s. 115-140). Cambridge: Cambridge University Press.
Rasmussen, T.N. (2006). Planlægningsmodeller. En støtte og en udfordring til lærerens viden. I: Lund, J. & Rasmussen, T.N. (red.), Almen didaktik i læreruddannelse og lærerarbejde (s. 107-128). Aarhus: Kvan.
Undervisnings- og Forskningsministeriet (UFM) (2021). Politisk flertal vil løfte studerendes evner i tysk og fransk. Lokaliseret på ufm.dk/aktuelt/pressemeddelelser/2021/politiskflertal-vil-lofte-studerendesevner-i-tysk-og-fransk.
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Fra 2024 deles ophavsretten mellem forfatteren og Forlaget Sprogforum.
Artikler udgivet i Sprogforum må citeres, downloades og videresendes for ikke-kommerciel brug, under forudsætning af normal akademisk reference til forfatter(e) samt tidsskrift, årgang, nummer og sider. Artiklerne må kun genudgives med eksplicit tilladelse fra forfatter(e) og tidsskriftet.
Til og med 2023 Deles ophavsretten mellem forfatteren og Roskilde Universitetsforlag.