Forord

Forfattere

  • Susanne Jacobsen Pérez
  • Bergthóra Kristjánsdóttir
  • Karen Risager
  • Lone Krogsgaard Svarstad
  • Jan Lindschouw

DOI:

https://doi.org/10.7146/spr.v29i76.138175

Referencer

Bailey, K.M. (1996). The best laid plans: Teachers’ in-class decisions to depart from their lesson plans. I: Bailey, K.M. & Nunan, D. (red.), Voices from the language classroom: Qualitative research in second language education (s. 115-140). Cambridge: Cambridge University Press.

Rasmussen, T.N. (2006). Planlægningsmodeller. En støtte og en udfordring til lærerens viden. I: Lund, J. & Rasmussen, T.N. (red.), Almen didaktik i læreruddannelse og lærerarbejde (s. 107-128). Aarhus: Kvan.

Undervisnings- og Forskningsministeriet (UFM) (2021). Politisk flertal vil løfte studerendes evner i tysk og fransk. Lokaliseret på ufm.dk/aktuelt/pressemeddelelser/2021/politiskflertal-vil-lofte-studerendesevner-i-tysk-og-fransk.

Publiceret

2023-06-19

Citation/Eksport

Jacobsen Pérez, S., Kristjánsdóttir, B., Risager, K., Krogsgaard Svarstad, L., & Lindschouw, J. (2023). Forord. Sprogforum. Tidsskrift for Sprog- Og kulturpædagogik, 29(76). https://doi.org/10.7146/spr.v29i76.138175

Mest læste artikler af samme forfatter(e)

<< < 3 4 5 6 7 8